Persahabatan tidak mengenal spesis

Salams.. sebab aku boring gila kat opis hari ni, terjumpa gambo ni kat facebook hammam ( mintak ek ). Aku ni pantang tengok kucing, mesti geram je rasa nak buat bantal.. so tengoklaa gambar kucing bawah ni, kira ikut konsep 1 Malaysia jugak laa ni..

Jaga..jaga kucing tu nak makan burung tu!

Jaga..jaga kucing tu nak makan burung tu!

Nyum2

Nyum2

Lorr... kawan masa sekolah rupenye

Lorr... kawan masa sekolah rupenye

So sweet...

So sweet...

Boleh tolong cari kutu lagi

Boleh tolong cari kutu lagi

Sekian, wassalam.. so jangan laa kita bergaduh-gaduh sesama manusia, ni sebab politik pun boleh gaduh.. macam mana nak maju…

Advertisements