Agenda Premasonary – Dunia Kiamat 2012?

Salam Pembaca..

Hari ni 4 Julai…. mmm genap 30 thn umur saya, dan kalau kira ikut kalendar Hijrah umur saya akan genap 31 pada 8 syaaban.. mm kira-kira sebulan lagi… dah tua dah rasanya, syukur alhamdulillah dengan apa yang saya kecapi selama ini… dan insyaallah akan meninggalkan zaman bujang tahun ni gak, bila? tunggu je laa ek… tapi sebab outstation hari ni celebrate birthday kat MLNG dalam Field Auxilliary Room ( FAR ) atau substation laa senang kalau kat sesetengah tempat tu.. huhu..

Oklaaa dulu saya ada cerita kat blog ni pasal AntiChrist atau Anti Dajal ni. iaitu satu gerakan premasonary yang ditunjangi oleh yahudi Zionis untuk memesongkan puak Islam dan Kristian supaya memuja dan bergantung kepada Zionis sebagai pemimpin dunia yang mana diorang amat menyanjungi Dajal yang akan turun dan disambut oleh mereka. Tapi malas nak cerita banyak, sedar tak sedar banyak dah filem yang menjurus ke arah ini. Filem yang menunjukan seseorang tu sebagai penyelamat dunia, dunia nak kiamat dan terdapat makhluk asing yang akan memilih pasangan yang boleh dikatakan the only selected ( Knowing ) terbaru kisah Angle and Demon.. kisah pembunuhan ketua paderi oleh puak anti kristian ( tapi tidak dinyatakan secara jelas ) ..

Sebenarnya saya tertengok satu trailer dari internet kat program torrent saya Vuze, nampak tajuk 2012. Lantas teringat dahulu, hampir setiap hari saya lalu kat satu kedai buku di Mannheim, Germany dulu ada poster buku besar 2012, gambar yang dunia ni musnah sebab kiamat, dan sekarang dah ada pulak filem dia yang akan keluar november nanti.. kisah dunia akan kiamat pada 2012. Kalau kita google banyak kepercayaan yang kononnya diramalkan oleh puak Mayan beribu tahun dahulu yang dunia akan kiamat 2012… Tengok trailer ada pulak kapal selam ala kapal nabi Noh untuk menyelamatkan segelintir puak dunia… huhu.. Oklaa kat atas ada link youtube pasal trailer ni… dan anda dijemput untuk melihat sendiri series 50 episod The Arrival mengenai gerakan ini dari kacamata seorang muslim amerika.. boleh cari kat youtube ok.. Sekian..

8 Responses to Agenda Premasonary – Dunia Kiamat 2012?

  1. Azman berkata:

    Barat memang obses dengan kiamat ciptaan mereka…….

  2. Salman Al Farisi berkata:

    Assalamualaikum…w.b.t

    Oleh itu perlu utk kita menyedarkan,bangsa kita,dan umat kita yang tersesat dari terus sesat…di akhir zaman sebegini,umat Muhammad s.a.w akan terpecah,…Masyallah…kita dapat lihat dengan mata kita sekarang…Umat Muhammad kini tidak lagi,obses pada perjuangan seprti para sahabat Rasulullah dahulu,kita hanyut dalam nikmaht dunia..terpesong, dengan sandiwara yajud & majud…
    berilah kesedaran pada setiapkalinya kita bernafas,agar
    akal dan fikiran dapt menyempurnakan penglihatan mata hati kita….

    tidak akan berubah sesuatu kaum itu seandainya tiada perubahan,pada sesuatu kaum itu

  3. Salman Al Farisi berkata:

    dajal takan turun dari langit…
    dajal itu telah sedia ada bersama2 kita.Bergerak bagai aktivis halimunan…memperdaya umat,malah wujud diantara mereka seperti insan munafik DUNAMA…..
    malah semua sistem perundangan,perbankan,kerajaan malah hiburan pun turut dikuasai KOSPIRASI mereka/dajal.
    betapa pantas gerakan ini,sepertimana ciri-cirinya…..lakhnatullah ini adalah pemegang rekod pembinasa dunia…fikir2kanlah dan fahamilah..

    Fahami dajal dengan keterbukaan fikiran kita,yang tertulis di dalam kitab,itu benar,kerna itu Allah beri kita akal..supaya kita berfikir..dan memahami….

    Hanya Allah yang lebih mengetahui…

  4. Anne berkata:

    Khurafat betul…….

  5. Anne berkata:

    *khurafat betul kiamat 2012 tu………*

  6. al-rijal berkata:

    assalamualaikum.wbt

    1 penemauan yg bgus??tapi saya trtnya2 knp mrk yg ada penemuan spt ni,spt xmahu u brkonsi…bg saya every islam in ths world prlu tahu perkara @ niat jht jahudi..
    saya thu amat berat or sukar bg anda u brbuat sdemikian,nmun jka kita focus pd gol2 intelek especially penuntut U.kita bo bg keseadrn or kita bg mrk brfkir,nmun stiap apa yg anda lakukn u agama…saya mnyokong..
    maaf la mybe awak bo kt,saya wat ap pula n apa pgorbanan saya???(agenda premasonary adalh bru saya ktahui)
    saya amt brharp prkara ini dpt dsebarkn bkn stakat dlm blog(maaf yee)

    saya mohon maaf seandainya kata2 saya kurang ajar or menyingung perasan awk..yg buruk e2 dtg dr kelemahan dr saya insn yg lemah & yg baik e2 dtg dr allah swt yg maha mengetahui..tapi hakikatnya semua e2 adalah dr allah swt…wasalam

  7. al-rijal berkata:

    saya maksudkan bkan cerita disebalik 2012…coz bg saya crita 2 u menakutkan umat islam…kiamat pasti n pasti akn brlaku,tapi kita xtahu bla n tahun brapa brlaku…tapi apa yg pasti brlaku d bualn ramadhan pd ari jumaat..
    tapi kena ingat..keluarnya dajal laknaktullah akn di ikuti dgn turun nya nabi isa..n klimaks brlaku perang besar(islam n yahudi)..then kiamat akn brlaku..

    cerita 2012 adalah mainan yahudi u merosakan pemikiran islam coz dgn cra ni je..dajal2 kecil ni bo melawan islam…tp perang mrk tkut….

  8. zairol79 berkata:

    Terima kasih atas komen dan cadangan al-rijal. Saya ada juga menulis mengenai antichrist dan premason dalam blog saya.. di link berikut https://roydotcom.wordpress.com/2009/04/02/antichrist-aka-dajjal/

    Kalau nak video tersebut, anda boleh hubungi saya melalui email ok.. -RoyDotCom

Tinggalkan Jawapan

