Selamat Menyambut Maal Hijrah 1429

Assalamualaikum.. Salam Pembaca

awalmuharram.gif

          Pertama nak ucap selamat menyambut Maal Hijrah 1429 dan tahun baru 2008.. moga tahun baru nie membawa keberkatan dan peningkatan dalam segala aspek yang kita ceburi.. macam saya.. azam tahun lepas nak balik semenanjung, dah berjaya.. so azam tahun ni.. mmm nak apa yek.. kalau boleh nak mendirikan rumah tangga.. hehe🙂

Mmmm… baru-baru nie.. abang ipar saya kena tahan wad sebab Hepatitis B.. start awal tahun 2008 sampai tahun baru pulak 1429H.. fuh setahun tu🙂, so kat sini nak cerita laa sikit pasal Hepatitis B nie, mm kepada sesiapa yang yang tak pernah buat ujian darah, bagus laa check cepat-cepat dan dapatkan vaksin Hepatitis, sebab penyakit nie tak serang secara terus, pelan-pelan sampai tetiba hati kita rosak, kita dapat sakit pedih ulu hati, pas tu kemungkinan kena kanser hati, terpaksala men-glamourkan diri minta derma hati.. Apapun penyakit ni mudah merebak, kongsi picau cukur, berus gigi, so berjaga-jaga laa yee…

Sekian..

2 Responses to Selamat Menyambut Maal Hijrah 1429

  1. syia berkata:

    aaa.. syia memang lame sgt tak buat ujian darah.. takut bebenor nak gi buat😦

  2. Sham Doha berkata:

    Roy,

    Semoga tercapai azam mu….
    hehee

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: